Vrátenie a reklamácie

Kategórie
 
 
 
 
 

Vrátenie a reklamácia tovaru

Vrátenie a výmena tovaru na e-shope

Nesplnil tovar, ktorý ste si objednali Vaše očakávania alebo Vám nesadla veľkosť? Nepoužitý tovar zkúpený v našom e-shope môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. 

AKO NA TO:

Krok 1
Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy.

Krok 2
Nepoškodený a nenosený tovar v originálnom obale spolu s vyplneným formulárom a faktúrou/dokladom o kúpe tovaru zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil (do baliaceho papiera, fólie, ďalšej krabice a pod.) Z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť spodné prádlo a ponožky. Spotrebiteľ (zákazník) je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Vyskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Originálne krabice od topánok a oblečenia prosím neprelepujte lepiacou páskou ani ich nijak nepopisujte perom. Sú súčasťou tovaru a musia byť nepoškodené a plne použiteľné pre ďalší predaj!  Ak ste spolu s tovarom obdržali darček, alebo bol produkt súčasťou akciového balíka je potrebné vrátiť všetky súčasti balenia, vrátane darčeka.

Krok 3

Balík môžete:
- odoslať poštou, alebo kuriérom
(náklady na spätnú dopravu si hradí zákazník sám, balíky zaslané formou dobierky nepreberáme!!!, vrátia sa Vám späť, odporúčame posielať ako poistený balík)
- priniesť do výdajných miest Packety, na balík viditeľne uveďte kód: 92699263 (prosime poslať nám mail s podacím číslom na eshop@sportrysy.sk) - je to pre Vás ZADARMO - platí len na uzemí SR
-
priniesť spolu s vyplneným formulárom a faktúrou do našej predajne
 

Krok 4
Do 14 dní od doručenia Vašej zásielky Vám vrátime peniaze späť na účet, ktorý ste uviedli vo formulári. Pri vrátení nepoškodeného tovaru na kamennej predajni vraciame peniaze tiež do 14 dní od prevzatia tovaru. 

Balík posielajte na adresu:

          E-shop sportrysy.sk
          RYSY GROUP s.r.o.
          Teplická cesta 5- OC Storeland
          058 01  Poprad

(Ak odosielate balík prostredníctvom Slovenskej pošty s doručením na poštu, zadajte, prosím, telefónne číslo 0905 298 243 alebo nám odošlite podacie číslo na email eshop@sportrysy.sk. Predídete tak situácii, že nebudeme informovaní o uložení balíka na pošte. Pre urýchlenie odporúčame balík s doručením na adresu.)

Výmena tovaru na e-shope

Ak potrebujete inú veľkosť alebo farbu, tovar nám vráťte podľa inštrukcií na vrátenie tovaru a vykonajte následne novú objednávku. 

V prípade otázok ohľadne vrátenia nás kontaktujte 0905 298 243 alebo na 052 772 3252

Výmena a vrátenie tovaru na kamenných predajniach

Reklamačný poriadok pri nákupe na kamenných predajniach

Vrátenie tovaru zakúpeného v kamenných predajniach

Pri vrátení, alebo výmene je potrebné doniesť vytlačený doklad o kúpe (faktúru). 

Reklamácie

Záručná doba tovaru je 24 mesiacov odo dňa jeho zakúpenia. U vybraných druhov tovaru môže byť kratšia záručná doba (napr. batérie atď.), v súlade s právnymi predpismi SR. Reklamáciu je nutné uplatniť bezodkladne, to znamená ihneď po prejavení sa vady materiálu, alebo výrobnej vady. Bližšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.

AKO NA TO:

1. Reklamovaný tovar očistite, aby spĺňal zásady všeobecnej hygieny (musí byť čistý, suchý, bez zápachu). Pripravte si jeho príslušenstvo, doklad o kúpe/faktúru, prípadne záručný list, ak bol súčasťou tovaru (bicykle, hodinky).

2. Vyplňte reklamačný formulár.

3. Spolu s dokladom o kúpe a vyplneným reklamačným formulárom odošlite reklamovaný tovar na adresu eshopu, alebo nám ho prineste do ktorejkoľvek predajne SPORTRYSY v Poprade (neplatí pre odberné miesto Yak&Rysy v Bratislave.)


Balík posielajte na adresu:

          RYSY GROUP s.r.o.
          Reklamácie
          Nám. sv. Egídia 77
          058 01  Poprad

Nieste si istí, či Vaše športové vybavenie má znaky chybného tovaru? Naša šikovná kolegyňa z reklamačného oddelenia Vám ochotne poradí. Naváhajte ju kontaktovať:

telefonicky: 0903 987 174
e-mailom: reklamacie@sportrysy.sk

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia