Najčastejšie otázky (FAQ)

Kategórie
 
 
 
 
 

Často kladené otázky

 
 
 

Výber z častých otázok, ktoré od vás dostávame

Nenašiel som potvrdzujúci mail. V akom stave je moja objednávka?

Ak ste vykonali objednávku, email o prijatí pristál vo Vašej emailovej schránke. Ak ste ho tam nenašli, mohol byť Vašim zabezpečením emailu označený ako spam a nájdete ho v priečinku nevyžiadanej pošty. Ak ste ho aj napriek tomu nenašli, kontaktujte nás a my Vás o stave budeme informovať alebo Vám email prepošleme.

Ako si mám vybrať tú správnu veľkosť?

Pri výbere veľkostí Vám pomôže druh číslovania, ktoré je u tovaru použité a tabuľka veľkostí umiestnená nad rozpisom veľkostí. Po kliknutí na text "tabuľka veľkostí" sa Vám objaví tabuľka. Berte v úvahu, že jednotlivé modely sa môžu líšiť od univerzálnej tabuľky alebo tabuľky výrobcu. Ak by ste sa potrebovali poradiť kontaktujte našich odborníkov na predajniach

Kedy mi tovar doručíte?

Dodacie lehoty sú uvedené pri každom tovare. V prípade objednania viac položiek je doba dodania ako u položky s najdlhšou dobou dodania. Ak by sa doba dodania akokoľvek predĺžila, budeme Vás kontaktovať. Viac o možnostiach dopravy sa dozviete v sekcii Doprava.

Kedy si tovar môžem prevziať na odbernom mieste?

Vaša objednávka bude odoslaná na odberné miesto do 5 pracovných dní. O naskladnení v mieste odberu Vás budeme informovať sms správou. Vašu objednávku si, prosím, vyzdvihnite do 5 pracovných dní. 

Objednaný tovar mi nevyhovuje, ako mam postupovať? 

Objednaný tovar môžete do 14 dní vrátiť, alebo vymeniť. Všetko o vrátení a výmenaj nájdete v sekcii  Vrátenie a reklamácie

Mám problémy s prihlásením. Ako mám postupovať?

Ak sa Vám ani po opätovnom pokuse nepodarilo prihlásiť, možno ste zabudli heslo. Stlačte možnosť "zabudnuté heslo" a my Vám pošleme nové heslo. Ak problémy pretrvávajú, kontaktujte nás.

Môžem si objednať tovar, ktorý nemáte skladom?

Nenašli ste u nás to čo hľadáte? Nevadí. Napíšte nám a my sa pokúsime objednať Vám daný kúsok od našich dodávateľov. Dodacia doba môže byť o niečo dlhšia, ale držíme sa hesla: “Kto si počká, ten sa dočká.” :-) Určite sa dohodneme.

Sú ceny na e-shope rovanké ako ceny vo vašich kamenných predajniach?  

Nie, ceny sa môžu v niektorých prípadoch líšiť. Na e-shope uplatnujeme 8% zľavu, na kamenných predajniach zase môžte využiť náš vernostný systém, ale partnerskú zľavu. 

Ako zistím či máte tovar skladom? 

Až 99% tovaru máme skladom na našich  kamenných predajniach. V prípade, že si chcete dostupnosť overiť, neváhajte nás kontaktovať

Ako zistím v ktorých predajniach je tovar k díspozícií?

Dostupnosť tovaru na predajni zistíte po kliknutí na detail produktu, kde v hornej časti nad cenou sa zobrazuje dostupnosť na predajniach.

Môžem si objednať tovar v e-shope aj cez víkend? 

E-shop funguje 24 hodín denne a 7 dní v týždni, to znamená, že objednávky môžete posielať kedykoľvek. Spracovanie víkendovej objednávky prebehne najbližší pracovný deň. Viac info o objednávkach nájdete v sekcii Ako nakupovať.

Čo mám robiť keď je v objednávke chyba? 

Ak potrebujete v objednávke čokoľvek zmeniť, môžete nás kontaktovať telefonicky alebo emailom a objednávku Vám zmeníme. Objednávku je možné zmeniť len pred jej prevzatím dopravcom. O odovzdaní objednávky dopravcovi budete informovaní e-mailom.

Posielate objednávky aj do Čiech, alebo zahraničia? 

Áno. Vybavovanie takejto objednávky sa však môže predĺžiť na cca 10 dní. Viac sa dozviete v sekcii Doprava

Ak vrátim tovar, do koľkých dní mi budú vratené peniaze? 

Peniaze Vám zašleme na bankový účet, ktorý ste vyplnili vo formulári a to najneskôr do 14 dní od doručenia. Viac o vrátení tovaru sa dozviete v sekcii Vrátenie a reklamácie

Ponúkate aj servis produktov?

Áno, poskytujeme servis aj na športový tovar, ktorý ste si nekúpili u nás, napr. bicykle, lyže a pod.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia