Počas Veľkej noci - 18.4., 20.4., 21.4. - bude naša predajňa v Poprade zatvorená. Tešíme sa na vás v sobotu 19.4. a od utorka 22.4. 

Vrátenie a reklamácia tovaru

Vrátenie tovaru na e-shope

Nesplnil tovar, ktorý ste si objednali Vaše očakávania alebo Vám nesadla veľkosť? Nepoužitý a nepoškodený tovar zakúpený cez náš e-shop môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. 

AKO NA TO:


Vyplňte online formulár https://www.sportrysy.sk/vratenie-objednavky alebo vypíšte tlačivo odstúpenie od zmluvy

Zároveň si môžete preštudovať informačné povinnosti predávajúceho



Nepoškodený a nenosený tovar v originálnom obale spolu s vyplneným formulárom zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil (do baliaceho papiera, fólie, ďalšej krabice a pod.) Z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť spodné prádlo a ponožky. Spotrebiteľ (zákazník) je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Vyskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Originálne krabice od topánok a oblečenia prosím neprelepujte lepiacou páskou ani ich nijak nepopisujte perom. Sú súčasťou tovaru a musia byť nepoškodené a plne použiteľné pre ďalší predaj!  Ak ste spolu s tovarom obdržali darček, alebo bol produkt súčasťou akciového balíka je potrebné vrátiť všetky súčasti balenia, vrátane darčeka. Nie je možné vrátiť darčekové poukážky s unikátnym kódom, ktoré sú generované na e-shope, rovnako ako tovar upravený na mieru.



Balík môžete:

⇨ spolu s fyzicky vyplneným formulárom priniesť do našej predajne (ak ste vyplnili online formulár, prosíme doniesť ho aj fyzicky vytlačený so sebou)  

⇨ priniesť na podacie miesta Packety a na balík uviesť spätný kód: 92699263 - platí len na území SR a doprava je pre Vás ZADARMO (číslo objednávky prosím uveďte na balík, prípadne identifikujte objednávku vložením nejakého papierika s jej číslom do vnútra balíka k tovaru) 

⇨ odoslať poštou, alebo kuriérskou spoločnosťou (číslo objednávky prosím uveďte na balík, prípadne identifikujte objednávku vložením nejakého papierika s jej číslom do vnútra balíka k tovaru, náklady na spätnú dopravu znáša pri tomto spôsobe zákazník sám, odporúčame posielať zásielky ako poistený balík, balíky zaslané formou dobierky nepreberáme!!!, vrátia sa Vám späť)


Balík posielajte na adresu:          

 E-shop sportrysy.sk        

 RYSY GROUP s.r.o.    

 Teplická cesta 5- OC Storeland          

 058 01  Poprad 


 (Ak odosielate balík prostredníctvom Slovenskej pošty s doručením na poštu, zadajte, prosím, telefónne číslo 0905 298 243 alebo nám pošlite podacie číslo na email [email protected]. Predídete tak situácii, že nebudeme informovaní o uložení balíka na pošte. Pre urýchlenie procesu vrátenia tovaru však odporúčame poslať nám balík s doručením na adresu.)



Do 14 dní od doručenia tovaru na vrátenie Vám vrátime peniaze späť na účet, ktorý ste uviedli vo formulári. Pri vrátení nepoškodeného tovaru na kamennej predajni rozlišujeme spôsob prevzatia pôvodnej objednávky. Ak bola prevzatá na osobný odber v kamennej predajni v Poprade – OC Storeland a na tejto aj vrátená, peniaze Vám vrátime na počkanie. V ostatných prípadoch vraciame peniaze tiež do 14 dní od prevzatia vráteného tovaru. 


Výmena tovaru zakúpeného cez e-shop nie je možná.

Ak potrebujete inú veľkosť alebo farbu, tovar nám prosím vráťte podľa inštrukcií na vrátenie tovaru a vytvorte si následne novú objednávku na Vami požadovaný tovar.

V prípade otázok ohľadne vrátenia nás kontaktujte 0905 298 243 alebo na 052 772 3252

Výmena a vrátenie tovaru na kamenných predajniach

Výmena a vrátenie tovaru zakúpeného na kamenných predajniach (nie cez eshop)

Pri vrátení, alebo výmene je potrebné doniesť so sebou originál pokladničného dokladu.  Bez toho nebude možné výmenu ani vrátenie uskutočniť. 


Reklamácie

Záručná doba tovaru je 24 mesiacov odo dňa jeho zakúpenia. U vybraných druhov tovaru môže byť kratšia záručná doba (napr. batérie atď.), v súlade s právnymi predpismi SR. Reklamáciu je nutné uplatniť bezodkladne, to znamená ihneď po prejavení sa vady materiálu, alebo výrobnej vady. Bližšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach a v reklamačných podmienkach.


AKO NA TO:

1. Reklamovaný tovar očistite, aby spĺňal zásady všeobecnej hygieny (musí byť čistý, suchý, bez zápachu). Pripravte si jeho príslušenstvo, doklad o kúpe/faktúru, prípadne záručný list, ak bol súčasťou tovaru (bicykle, hodinky).

2. Vyplňte reklamačný formulár.

3. Spolu s dokladom o kúpe a vyplneným reklamačným formulárom odošlite reklamovaný tovar na adresu eshopu, alebo nám ho prineste do ktorejkoľvek predajne SPORTRYSY v Poprade (neplatí pre odberné miesto Yak&Rysy v Bratislave.)


Balík posielajte na adresu:

          RYSY GROUP s.r.o.
          Reklamácie
          Nám. sv. Egídia 77
          058 01  Poprad

Nie ste si istí, či Vaše športové vybavenie má znaky chybného tovaru? Naša šikovná kolegyňa z reklamačného oddelenia Vám ochotne poradí. Neváhajte ju kontaktovať:

telefonicky: 0903 987 174
e-mailom: [email protected]