Otváracie hodiny predajne - OC Storeland Po-Ne: 9:00-20:00
3. decembra 2019
Autor: Michal Kriššák10 ročná záruka na viazanie? S Dynafitom áno!
Dynafit, značka TOP skialp vybavenia prináša na trh novinku. Rozširujú záruku na skialpové viazania, aby ste sa mohli zamerať iba na svoje zážitky zo skialpových túr a nemuseli riešiť iné starosti.
V Dynafite sú hrdí na vynikajúce vlastnosti a dlhotrvajúcu odolnosť skialpinistických viazaní. Produkty značky Dynafit umožňujú každému horskému športovcovi, aby sa vystrojil od hlavy až po päty. Pinové viazania sa za posledných 35 rokov neustále zdokonaľujú a značka Dynafit si zakladá na veľmi vysokej kvalite a životnosti ich produktov.
Kvalita produktov Dynafit je na takej vysokej úrovni, že sa rozhodli o rozšírenie štandardnej záruky. Z tohto dôvodu ponúkajú 10 ročnú záruku na životnosť viazania značky Dynafit, pri splnení registrácie na ich webovej stránke.
Čo pre Vás znamená záruka na viazanie Dynafit?
Od dátumu nákupu automaticky dostanete dvojročnú záruku na všetky produkty Dynafit. Ak zaregistrujete svoje produkty online, táto záruka sa predĺži o ďalší rok. To je potom o rok dlhšie ako zákonná požiadavka. Od 1. novembra 2019 sa po zaregistrovaní online rozšíri vaša záruka na viazanie Dynafit na 10 rokov.
ZÍSKAJTE PREDĹŽENÚ ZÁRUKU UŽ TERAZ!
Na čo sa vztahuje rozšírená záruka?
Pri vývoji produktov Dynafit venuje veľmi prísnu pozornosť kontrole kvality materiálov a výroby. Ak by ste napriek tomu zistili závadu na svojom viazaní, spoločnosť Dynafit preberá plnú zodpovednosť za opravu alebo výmenu viazania. Dynafit poskytuje majiteľovi viazania zakúpeného po 1. novembri 2019 záruku 10 rokov na akékoľvek chyby materiálu a spracovania. Na škody spôsobené bežným opotrebením, nesprávnym použitím, úpravami, neoprávnenými opravami alebo zneužitím a pod. sa táto 10-ročná záruka na viazanie nevzťahuje. „Opotrebenie“ znamená poškodenie, ku ktorému prirodzene a nevyhnutne dôjde v dôsledku bežného používania.
Ďalšie informácie nájdete v častých otázkach - v sekcii LIFETIME GUARANTEE.
Ako postupovať?
1. Zaregistrujte produkt. - Výrobné číslo je na každom viazaní natlačené alebo priložené v krabičke.
2. Vyplňte kontaktný formulár a vyberte „Nárok na záruku“.
3. Nahrajte fotografie produktu a stlačte tlačidlo Odoslať.
4. Dynafit vás bude kontaktovať e-mailom alebo telefonicky, aby zistil podrobnosti vášho individuálneho prípadu.