V sobotu 21.9. bude predajňa na Nám. sv. Egídia zatvorená. Predajňa v OC Storeland pri OBI aj e-shop fungujú štandardne :-)
Informácie
Často kladené otázky
Výber z častých otázok, ktoré od vás dostávame
Ak ste vykonali objednávku, email o prijatí pristál vo Vašej emailovej schránke. Ak ste ho tam nenašli, mohol byť Vašim zabezpečením emailu označený ako spam a nájdete ho v priečinku nevyžiadanej pošty. Ak ste ho aj napriek tomu nenašli, kontaktujte nás a my Vás o stave budeme informovať alebo Vám email prepošleme.
Pri výbere veľkostí Vám pomôže druh číslovania, ktoré je u tovaru použité a tabuľka veľkostí umiestnená nad rozpisom veľkostí. Po kliknutí na text "tabuľka veľkostí" sa Vám objaví tabuľka. Berte v úvahu, že jednotlivé modely sa môžu líšiť od univerzálnej tabuľky alebo tabuľky výrobcu. Ak by ste sa potrebovali poradiť kontaktujte našich odborníkov na predajniach.
Dodacie lehoty sú uvedené pri každom tovare. V prípade objednania viac položiek je doba dodania ako u položky s najdlhšou dobou dodania. Ak by sa doba dodania akokoľvek predĺžila, budeme Vás kontaktovať. Viac o možnostiach dopravy sa dozviete v sekcii Doprava.
Vaša objednávka bude odoslaná na odberné miesto do 5 pracovných dní. O naskladnení v mieste odberu Vás budeme informovať sms správou. Vašu objednávku si, prosím, vyzdvihnite do 5 pracovných dní.
Objednaný tovar môžete do 14 dní vrátiť, alebo vymeniť. Všetko o vrátení a výmenaj nájdete v sekcii Vrátenie a reklamácie.
Ak sa Vám ani po opätovnom pokuse nepodarilo prihlásiť, možno ste zabudli heslo. Stlačte možnosť "zabudnuté heslo" a my Vám pošleme nové heslo. Ak problémy pretrvávajú, kontaktujte nás.
Nenašli ste u nás to čo hľadáte? Nevadí. Napíšte nám a my sa pokúsime objednať Vám daný kúsok od našich dodávateľov. Dodacia doba môže byť o niečo dlhšia, ale držíme sa hesla: “Kto si počká, ten sa dočká.” :-) Určite sa dohodneme.
Nie, ceny sa môžu v niektorých prípadoch líšiť. Na e-shope uplatnujeme 8% zľavu, na kamenných predajniach zase môžte využiť náš vernostný systém, ale partnerskú zľavu.
Až 99% tovaru máme skladom na našich kamenných predajniach. V prípade, že si chcete dostupnosť overiť, neváhajte nás kontaktovať.
Dostupnosť tovaru na predajni zistíte po kliknutí na detail produktu, kde v hornej časti nad cenou sa zobrazuje dostupnosť na predajniach.
Pri uplatenení darčekovej poukážky zadajte v nákupnom košíku jedinečný kód darčekovej poukážky, ktorý nájdete pod ean kódom na darčekovej poukážke. Darčekový poukaz nie je možné uplatniť na objednávku nižšej hodnoty, než je samotný poukaz; nie je ho možné použiť ani na kúpu kníh a máp (tovar s inou sadzbou DPH ako 20%). Poukaz je možné uplatniť len raz a nie je možné ho vymeniť za peniaze.
E-shop funguje 24 hodín denne a 7 dní v týždni, to znamená, že objednávky môžete posielať kedykoľvek. Spracovanie víkendovej objednávky prebehne najbližší pracovný deň. Viac info o objednávkach nájdete v sekcii Ako nakupovať.
Ak potrebujete v objednávke čokoľvek zmeniť, môžete nás kontaktovať telefonicky alebo emailom a objednávku Vám zmeníme. Objednávku je možné zmeniť len pred jej prevzatím dopravcom. O odovzdaní objednávky dopravcovi budete informovaní e-mailom.
Áno. Vybavovanie takejto objednávky sa však môže predĺžiť na cca 10 dní. Viac sa dozviete v sekcii Doprava.
Peniaze Vám zašleme na bankový účet, ktorý ste vyplnili vo formulári a to najneskôr do 14 dní od doručenia. Viac o vrátení tovaru sa dozviete v sekcii Vrátenie a reklamácie.
Áno, poskytujeme servis aj na športový tovar, ktorý ste si nekúpili u nás, napr. bicykle, lyže a pod.