Reklamácie a vrátenie tovaru

 

Výmena a vrátenie tovaru na kamenných predajniach

Reklamačný poriadok pri nákupe na kamenných predajniach

Vrátenie tovaru zakúpeného v kamenných predajniach

Výmena a vrátenie tovaru na e-shope

Nesplnil tovar, ktorý ste si objednali Vaše očakávanie? Alebo ste si len vybrali nesprávnu veľkosť? Nevadí. Využite možnosť výmeny tovaru za inú veľkosť alebo iný tovar. Alebo nám môžte tovar vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. V prípade výmeny tovar zašleme bezplatne na Vašu adresu. V prípade vrátenia tovaru, Vám zašleme peniaze najneskôr do 14. dní na bankový účet. 

Stačí ak si vypíšete formulár na výmenu tovaru alebo formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete v doručenom balíku. Tovar prosím zabalte a pošlite poštou alebo ho prineste spolu s vyplneným formulárom na odberné miesto, kde ste si ho prevzali. (prosím balte tovar aj do ochranného obalu a neprelepujte krabice od topánok).

Budeme od Vás potrebovať:

  1. Nepoškodený a nenosený tovar 
  2. Záručný list
  3. Kópiu faktúry/ dokladu o zaplatení
  4. Vypísané tlačivo na odstúpenie od zmluvy alebo výmenu
  5. Číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý máme v prípade vrátenia zaslať peniažky alebo informáciu, za čo chcete tovar vymeniť

Ak nám balík posielate poštou, adresujte ho:

          E-shop sportrysy.sk
          RYSY GROUP s.r.o.
          Nám. sv. Egídia 33/77
          058 01  Poprad

Dôležité: Tovar posielajte ako poistený balík. Tovar zaslaný na dobierku od prepravcu nepreberáme. Vráti sa Vám späť.

(Ak odosielate balík prostredníctvom Slovenskej pošty s doručením na poštu, zadajte, prosím, telefónne číslo 0905 298 243 alebo nám odošlite podacie číslo na email eshop@sportrysy.sk. Predídete tak situácii, že nebudeme informovaní o uložení balíka na pošte. Pre urýchlenie odporúčame balík s doručením na adresu.)


Reklamácie

Záručná doba na tovar je 24 mesiacov od jeho zakúpenia. U vybraných druhov tovaru môže byť životnosť kratšia ako záručná doba (napr. batérie atď.), v súlade s právnymi predpismi SR. Reklamáciu je nutné uplatniť bezodkladne, to znamená ihneď po prejavení sa vady materiálu, alebo výrobnej vady. Bližšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.

Reklamovaný tovar očistite, aby spĺňal zásady všeobecnej hygieny (musí byť čistý, suchý, bez zápachu). Pripravte si jeho príslušenstvo, doklad o kúpe, prípadne záručný list.

Vašu reklamáciu prijmeme:

  • Osobne

- v ktorejkoľvek predajni SPORTRYSY v Poprade (neplatí pre odberné miesto Yak&Rysy);
- pri reklamácii predložte tovar, doklad o kúpe a záručný list, ak bol súčasťou výrobku (bicykle, hodinky).

  • Poštou

- spolu s originálom alebo kópiou dokladu o kúpe (faktúra),
- s vyplneným a vytlačeným reklamačným formulárom odošlite na adresu:

          RYSY GROUP s.r.o.
          Reklamácie
          Nám. sv. Egídia 77
          058 01  Poprad

Nieste si istí, či Vaše športové vybavenie má znaky chybného tovaru? Naša milá kolegyňa z reklamačného oddelenia Vám rada poradí. Naváhajte ju kontaktovať:

 - telefonicky: 052/772 32 52
 - e-mail: reklamacie@sportrysy.sk

Reklamačný formulár si môžete stiahnuť a vytlačiť TU.

Januárový výber

Mohlo by vás zaujímať

14. december 2018

5. Štrbský skialp race + test 2019

Pozývame Vás na 5.Štrbský skialp race + test 2019 , ktorý je túto sezónu doplnený o Slovenský pohár v skialpovom šprinte. Sportrysy spolu s generálnym sponzorom Sport2000 pre Vás pripravili  testovanie skialpovej výstroje popredných svetových značiek spolu s lavínovými kurzami a večerným amatérskym pretekom Vertical.

12. december 2018

Zapoj sa do sútaže ODFOŤ SA S ATOMICOM A VYHRAJ !

Chceme vidieť tvoj ATOMIC ! Odfoť sa so svojimi lyžami, alebo produktom ATOMIC, ktorý doma nájdeš, staň sa našim fanúšikom na Facebooku, hoď nám fotku do komentára a jedna zo skvelých cien bude tvoja! 

Ďalšie články z magazínu

KURZY MOUNTAIN ADDICTION