V sobotu 21.9. bude predajňa na Nám. sv. Egídia zatvorená. Predajňa v OC Storeland pri OBI aj e-shop fungujú štandardne :-)
Nákup
Ako nakupovať
Objednanie tovaru u nás je rýchle a jednoduché. Ak ste u nás prvýkrát a chcete sa zorientovať, prečítajte si zopár užitočných rád, ktoré Vám pomôžu pri nákupe.
Náš tip:
Zbierajte body a ušetrite s každým nákupom. Registrujte sa ešte pred vytvorením objednávky. Viac v sekcii vernostný program.
Vyberte si tovar:
- Najrýchlejší spôsob je zadať názov tovaru, alebo výrobcu do vyhľadávania v hornej časti.
- Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v hornej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem.
- Ak si v niečom nie ste istý, možte sa obrátiť s prosbou o pomoc na našich špecialistov, ktorí vám ochotne poradia a pomôžu nájsť hľadaný tovar alebo vám odporučia vhodnú alternatívu.
Vložte tovar do košíka:
- Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo vložiť do košíka.
- Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
- Pokiaľ chcete dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo Dokončenie nákupu - Pokladňa.
Zmena obsahu košíka:
- Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, kliknite na košík v pravom hornom rohu stránky.
- V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov , prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika .
- Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite Dokončenie nákupu - Pokladňa.
Nákupný košík:
- V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky.
- Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
- Pokiaľ ste už u nás niekedy nakupovali, stačí sa prihlásiť. V prípade, že ste u nás prvý krát máte možnosť sa zaregistrovať a využit benefity registrovaného zákazníka. Môžete samozrejme nakúpiť aj bez registrácie.
- Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „Chcem zadať inú dodaciu adfresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
- Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, označte, že ste „Podnikateľ - firma“ a vyplňte potrebné firemné informácie.
- Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne v našich predajniach, alebo si ho môžete nechať doručiť niektorou z našich dopravných spoločností.
- Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou kartou, alebo vopred na účet alebo až pri osobnom vyzdvihnutí na predajni.
- U nás máte možnosť pri objednávke prispieť Dobrému anjelovi a to zaokrúhlením svojho nákupu .
- Ak máte pripomienky k objednáve, napíšte ich do poľa pre poznámku.
- Skontrolute všetky zadané údaje a pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo Odoslať, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.
Potvrdenie o prijatí objednávky:
- Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali.
- Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 052 772 3252.
Spracovanie objednávky:
- Po spracovaní objednávky našimi pracovníkmi, Vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že Vašu objednávku potvrdzujeme a že budeme tovar doručovať.
- Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.
Expedícia objednávky
Ak Vám pošleme sms, Vaša objednávka je na ceste k Vám. Doručenie očakávajte kuriérom do 24 hodín alebo poštou do 2 - 4 pracovných dní. Tovar na odberné miesto odošleme do 5 pracovných dní.
Stornovanie objednávky
Zrušenie (storno) objednávky je možné do doby jej odoslania. Ak ste sa rozhodli objednávku alebo len niektoré jej položky zrušiť, čo najskôr nám, prosím, napíšte.