Spracovanie a storno objednávok

Spracovanie objednávky

Vašu objednávku spracúvame v nasledujúcich krokoch:

1. Prijatie objednávky

O prijatí objendávky Vás vždy obratom informujeme mailom. V ňom nájdete súhrn objednávky a prípadné informácie k platbe.

Ak ste potvrdzovací mail v prijatej pošte nenašli, prosím, pozrite sa aj do spamov. Niekedy sa bohužiaľ stane, že mail spadne práve tam. Ak ani tam nepochodíte, kontaktujte nás.

2. Expedícia objednávky

Ak Vám pošleme sms, Vaša objednávka je na ceste k Vám. Doručenie očakávajte kuriérom do 24 hodín alebo poštou do 2 - 4 pracovných dní. Tovar na odberné miesto odošleme do 5 pracovných dní.

Stornovanie objednávky

Zrušenie (storno) objednávky je možné do doby jej odoslania. Ak ste sa rozhodli objednávku alebo len niektoré jej položky zrušiť, čo najskôr nám, prosím, napíšte. 

Náš tip:

Zbierajte body a ušetrite s každým nákupom. Registrujte sa ešte pred dokončením objednávky. Viac v sekcii vernostný program.

Novembrový výber

Mohlo by vás zaujímať

10. november 2017

Skialpové novinky - lyže 2017/18

Hľadáš touringové lyže vhodné do každých podmienok? Skialp sezóna 2017/18 prináša novinky, ktoré ťa nenechajú sedieť doma.

8. november 2017

Skialpové novinky - touringové viazania 2017/18

Po predstavení skialpových lyží na sezónu 2017/18 vám prinášame horúce novinky aj osvedčenú klasiku v oblasti skialpových viazaní. Minimalistické a superľahké, robustné aj pohodlné. Stačí si vybrať.

Ďalšie články z magazínu

Zimné kurzy 2018